Embed

Aym Veri Hepi ! Çok Büyük KAM-PAN-YA



Hohoho blogcuya sert bi dönüş yaptım genşler (:
Neyse ki bomba canım sıkılıyo. Bu yüzden dedim kampanya yapayım (:
Şöyle ; biraz saçma ama beni ekliceksiniz Face'den.
Ben de size 5 yorum yazacam, ya da durumlarınıza el atarım :D
Çok basiit dimi :D Biraz saçma tamam kabul mucuks seviyom sizi. <3


http://www.facebook.com/altta.adim.yaziyor

BUNU OKUDUKTAN SONRA SURAT İFADENİZ ŞU ;

 
By Ergen.

Yorum Yaz
Bu içeriği paylaşın!
Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !